näha on, et domeen on kolinud zone alla aga failid veel ilmselt koos andmebaasiga üle toomata.
Martin ma tean, et sa hakkasid seda mängu tegema ilma vastavate teadmisteta. Ma lihtsalt tõin välja kuidas saaks asja ära optimeerida nii veebiserveri kui ka andmebaasi seisukohalt.
Arenduse seisukohalt muidu see loogika, et korraga palju eendusi teha ei ole tegelt hea mõte. Selle loogikaga jõuad varem või hiljem olukorrani kus esmapilgul ei pannud seost tähelegi ikkagi oli ja siis saad mõnuga vigu taga otsida.
Antud juhul võib see küll olla tagantjärgi tarkus aga kui sa oleksid minu soovitused realiseerinud oleks radicenteriga jamad olemata olnud(kui tegu oli nii nagu siit läbi käinud koormuse probleem).
ajaxi loogikas on esimese asja tegmise korral annab server kasutajale palju on kogemust kokku, kogemust järgmisel levelil kokku(kogemust levelini arvutamiseks) ja siis info teate kuvamiseks(Teade sa valmistasid eseme x ja said 500 kogemust[nb siin on brauseril puudu vaid see viimane x, sest see ese x on brauserile juba teada]) ning hetke level
korduva puhul siis piisaks, brauserit informeerida uuest kogemus kokku arvust
Leveli saamisel anda järgmise leveli kogemus kokku, et selle lisandumisel brauser saaks aru, et level saadi.
Kui kuvada koguaeg infot, et liiva järgi siis see peaks olema muidugi iga päringu vastusega kaasas(vältimaks igasugu võrgu anomaaliaid ,et mul on ju piisavalt aga miks ütleb, et ma ei saa teha seda eset).
Linnupesad oma loogikas ei erine tegelt millegi poolest siin uue leveli teatest.
rollid jaotuksis:
brauser kasutajaliidesega tegelemine
veebiserver andmetöötlus ja kontrollib niipalju kui tema käes andmeid on, et kas saadetud andmed on okeid
andmebaas väljastab ja muudab andmeid ja teostab pisikesi arvutusi(optimeerida veebiserveri ja andmebaasi koormust ja võrguliiklust)
andmebaasi jaoks on funktsioon ja select lause ja siis update lause kaks täiesti eri asja.
Funktsioon see on tema enda asi ja selle üle on tal väga hea ülevaade(ta saab hoida selle jaoks valmis igasugu vajalikke füüsilise ja loogilisi täitmisplaane) ja lisaks on tal võimalik ise vaadata funktsiooni koodi ja näha selle võimalikke nüansse, mida ta select lause ja update puhul ei tea, et millest on tingitud, et mis sinna where sisse läheb
veebiserver võiks teavitada andmebaasi, kui saadi level
andmebaasiserver veendub, et eseme x tegemiseks vajalik materjal on olemas
andmebaasi funktsioone võiks olla nii vähe kui võimalik aga niipalju kui vaja.
funktsiooni sees ei toimuks midag a la if skill=kasitoo then uuenda kasitood else if skill=keemik then uuenda keemikut.
käsitöö funkstioon võtab sisse("palju kogemust annab","eseme id mida tehti","mitu puitu vajab",jne)
vastavat funktsiooni väljakutset võib veebiserver sessiooni küljes meeles hoida sest see ju sama eset tehes ei muutu.
Veebiserveri poolt võiks teha command factory mustriga.
Kogu see asi aitab optimeerida serverite tööd ja koodi hulka. Hiljem command factory mustiga tehes on uue skilli tegemine sisuliselt olematu vaev.