Sulane24
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Sulane24

Foorum


You are not connected. Please login or register

Mäng maas

+5
martinwu
Martin Mets
Urmas Tamm
Martin Tamm
Varvas Kand
9 posters

Mine lehele : Previous  1, 2, 3  Next

Go down  Teade [Lehekülg 2, lehekülgi kokku 3]

26Mäng maas - Page 2 Empty Re: Mäng maas Nelj Märts 21, 2013 7:36 pm

Urmas Tamm



kui sa tahad teenusepakkujat vahetada ja kogu jama on teenusepakkujas.
Esiteks tutvu mis on teenusepakkuja kohustused sinu ees ja vajaduse korral vaata mida arvab asjast tarbijakaitse. Midagi peab teha saama ,et raha tagasi saada. Mäng on juba üle 8 päeva maas olnud.

Ma ei saanud aru kuidas see halva ajastusega seostub, et sul kõhugripp on? See on ju just hea ajastus, sest ega sa ju koguaeg peldikus ei istu ning kehv enesetunne ei sega teenuspakkujaga suhtlemist. Hea ajastus ka selle poolest, et oled kodus päeval mitte koolis(aeg kus see klienditugi peaks igal juhul funkama)

27Mäng maas - Page 2 Empty Re: Mäng maas Nelj Märts 21, 2013 7:51 pm

Varvas Kand

Varvas Kand

Võibolla on asi millegi oskamatuses. Sel juhul võiks kelleltki abi küsida kui omal nupp niipalju ei noki. Kuuldavasti mäng koormas liiga palju.

28Mäng maas - Page 2 Empty Re: Mäng maas Reede Märts 22, 2013 9:35 am

Varvas Kand

Varvas Kand

Loen kuupäevi: 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ja nüüd 22 ning vaevalt et tänagi mäng tööle hakkab... Ei tea enam kas olla kurb või vihane.

29Mäng maas - Page 2 Empty Re: Mäng maas Reede Märts 22, 2013 10:33 am

martinwu



unusta ära juba see mäng:D

30Mäng maas - Page 2 Empty Re: Mäng maas Reede Märts 22, 2013 10:48 am

Varvas Kand

Varvas Kand

Ei saa unustada, liiga palju sai juba seal pingutada. Pealegi see mäng oli aktiivsuse suhtes kõrgel kohal. 10-13 mängijat oli igapäev mingil ajal online. Nüüd ei maksaks asju päris perse keerata ja võiks end kokku võtta ning mängu taas püsti panna. Jalmar ütles mida tuleks/võiks teha et mäng enam koormav poleks vms. Et võiks siis need asjad ära teha ja vajadusel temalt abi küsida. Või kelleltki teiselt abi küsida.

31Mäng maas - Page 2 Empty Re: Mäng maas Reede Märts 22, 2013 12:31 pm

Raivo Kask



Martin tegeleb sellega. Kannatage natukene. Smile

32Mäng maas - Page 2 Empty Re: Mäng maas Reede Märts 22, 2013 1:14 pm

Martin Tamm



Ära unustada pole küll vaja midagi veel.

Nüüdseks on juba üsna hästi teada mida on vaja muuta.

Puhake veidi oma silmi. Smile

https://sulane24.forum.co.ee

33Mäng maas - Page 2 Empty Re: Mäng maas Reede Märts 22, 2013 1:44 pm

Varvas Kand

Varvas Kand

Ma olen juba silmade puhkamisest pooleldi pimedaks jäänud. pirat

34Mäng maas - Page 2 Empty Re: Mäng maas Reede Märts 22, 2013 1:59 pm

martinwu



mina ka Razz

35Mäng maas - Page 2 Empty Re: Mäng maas Laup Märts 23, 2013 5:31 pm

Martin Tamm



Aga jah, järgmine tagasilöök.

Radicenter otsustas uuesti minu käest võimu ära võtta, nüüd üritan lõplikult ära kolida.

https://sulane24.forum.co.ee

36Mäng maas - Page 2 Empty Re: Mäng maas Laup Märts 23, 2013 5:36 pm

Varvas Kand

Varvas Kand

Ümberkolimine ei tohiks vist enam päevade kaupa aega võtta... Või võtab?

Ja kas teises kohas on siis 100% kindel et seal jääb mäng püsima? Kui mingi viga on küljes siis ei pruugi mujal ka ju mäng toimida.

37Mäng maas - Page 2 Empty Re: Mäng maas Püh Märts 24, 2013 10:14 am

Varvas Kand

Varvas Kand

Hakkas juba kerge lootus tekkima ja nüüd paistab et oleme jälle alguses tagasi. Olgem nüüd normaalsed ja tehke see mäng korda, saaks vähemalt uut nädalat rõõmsamalt vastu võtta. Kuidas saab nii käpard olla, et ei suuda nädala jooksul mingit texti mängu korda teha? SORRY, aga tõesti kannatus hakkab juba katkema. Mitu tundi päevas üldse asjaga tegeletakse? Palju küsitakse abi teistelt kui ise ei saa hakkama mõne koodiga? Praegu jääb küll mulje et kolme päeva tagant suudetakse üks punkt või koolon ära muuta. Kui ma olen valel arusaamal siis tõestage vastupidist. Foorumis käiakse ka nii harva ja eriti ei räägita millega tegeletakse või mida vaja on. Ainult teenusepakkuja süüdi jne. Ega ometi raha taga asi ei seisa? Küsin sest mujale kolimine maksab ju. RAHVAS KES TE VAHEPEAL SIIA FOORUMISSE PIILUTE, SIIS JAGAGE OMANIKULE NÕU KUIDAS MÄNG KORDA TEHA!!!! Muidu me ei näegi enam iialgi sulast.

38Mäng maas - Page 2 Empty Re: Mäng maas Püh Märts 24, 2013 10:32 am

martinwu



mis nõu ikka anda on kui ei tea mis üleüldiselt vigagi on!!!

39Mäng maas - Page 2 Empty Re: Mäng maas Püh Märts 24, 2013 10:49 am

Varvas Kand

Varvas Kand

Teatakse ju et mäng koormas serverit. Vähemalt üks inimene järeldas kohe seda kui kuulis et mäng maha läks.

40Mäng maas - Page 2 Empty Re: Mäng maas Püh Märts 24, 2013 1:55 pm

Urmas Tamm



Kuidagi jube kaua läheb jah aega. Mul oleks endal selle maasoleku aja peale ilmselt taoline mäng juba ammu valmis.
Koormamise teema on jah loogiline. Kui mina liitusin mänguga oli vist vahepeal suht ainus suur klikkija aga lõpus ilmselt tippajal 5+ neid suuri klikkijaid. Ilmselt see jutukas pani ka omajagu koormust juurde. 99% ajast oleks piisanud teatest ,et midagi uut ei ole.
Mul oli mängu seis maha salvestatud ja sealt vaadates chati uuendamise intervall oli 2 sekki ja chat.htm suurus 5,7KB
5,7 KB * 30*60= 10,02MB aga kui oletada, et Martinil cache infot polnud siis 23,33 MB. Mingi tippajal vedas vast mõned tunnid ikka 15+ onlin välja. umbes 345 MB läks mõttetut paska laiali.

Kui hakata mõtlema aktiivsete arendajate peale siis võib tõesti kõige odavama paketi kohta natuke liiga suur andmemaht olla.

41Mäng maas - Page 2 Empty Re: Mäng maas Püh Märts 24, 2013 2:44 pm

Urmas Tamm



lisaks see oli ju kõigest võrgu koormus. Lisaks serveris toimuva töö.
Martini skillide kood oli üks suur if else if else if. Sellises mängus on ilmselt 99,9% ette teada mida ma teen. Kui ma lihvisin teemanti, siis suure tõenäosusega ma teen seda ka järgmine klikk(enamikel kordadel oleks saanud veendumisega, et ma teen sama asja võrreldes sessiooni küljes olevaga, et mis ma viimati tegin) ja teha mysqlile funktsioon teeKasitood($mituKogemustAnnab) ja see tagastab palju kogemust kokku.
Selline viimase käigu mäletamine hoiaks serveri CPU resu kokku ja andmebaasi funktsioon hoiaks andmebaasi CPU kokku ja vähendaks võrguliiklust on veebiserveri ja andmebaasi vahel.
Lisaks oli Martinil terve hulk cron-i töid.
Selle asemel, et kirjutada kalastamise lõpuni on 15 minutit on kalastamise lõpp 08:15:53(selle kasvõi javascriptile jätta välja arvutamiseks). Sama loogikat oleks saanud rakendada ka keemikule, varastamise kohtadele, aiandusele, kõrtsi sööki müügile ja isegi jookide müügile(jookide müüki saanuks ka tagantjärgi arvutada, et arvutus tehaks ära kui kõrtsi kuulsust vaja välja näidata kusagil ja või raha).

Praegune lahendus iga natukese aja tagant refreshis seda. Ajaga saaks ,et javascript teab millal õige aeg ja siis kontrollib serverilt ,et kas nüüd on jälle võimalik.

Martin peab selgeks tegema, et ajax on serverist andmete tõmbamiseks mitte terve lehe refreshimine. ajaxi päringule tuleb vastus jsonis mitte a la <html><head><link css fail><title> jne

42Mäng maas - Page 2 Empty Re: Mäng maas Püh Märts 24, 2013 4:09 pm

Varvas Kand

Varvas Kand

Nagu näha siis tarku ja oskajaid inimesi siin leidub. Urmas pani palju olulisi asju kirja ning tundub et rahvas aitaks või juhendaks hea meelega. Tuleb lihtsalt omanikul endal nokk lahti teha ja küsida ning foorumis võiks rohkem kättesaadav olla ja arutada mängu taastamise arengu üle. Mäng saaks sedasi palju kiiremini korda. Iseasi mitu tundi päevas üldse mängu taastamisele raisatakse... scratch

43Mäng maas - Page 2 Empty Re: Mäng maas Püh Märts 24, 2013 6:32 pm

Martin Tamm



Ma muidu juba mainisin, et tean enamikke valupunkte. Tänud muidugi veel õpetussõnade eest, Urmas.

Igatahes probleem pigem selles, et kui ma reedel saatsin nende klienditoele meili, et sooviks ligipääsu directadminile, siis selle peale võeti mult ära ka ftp ja üleüldse mingi kontroll lehe üle...

Sellepärast venib see asi nii kaua, kuna ma lihtsalt ei saa midagi teha.

EDIT: Muidugi oleks võinud palju asju teha teisiti/lihtsamalt. Kuid ma alustades ei teadnud phpst mitte midagi ja kasutasin seda mängu enda arendamiseks/õppimiseks.

https://sulane24.forum.co.ee

44Mäng maas - Page 2 Empty Re: Mäng maas Esm Märts 25, 2013 7:52 am

Varvas Kand

Varvas Kand

Nüüd on klienditugi lahti ja saab neilt õigusi tagasi nõuda. Mäng peaks siis tänasega mängitavaks muutuma.

45Mäng maas - Page 2 Empty Re: Mäng maas Esm Märts 25, 2013 1:05 pm

Urmas Tamm



näha on, et domeen on kolinud zone alla aga failid veel ilmselt koos andmebaasiga üle toomata.

Martin ma tean, et sa hakkasid seda mängu tegema ilma vastavate teadmisteta. Ma lihtsalt tõin välja kuidas saaks asja ära optimeerida nii veebiserveri kui ka andmebaasi seisukohalt.

Arenduse seisukohalt muidu see loogika, et korraga palju eendusi teha ei ole tegelt hea mõte. Selle loogikaga jõuad varem või hiljem olukorrani kus esmapilgul ei pannud seost tähelegi ikkagi oli ja siis saad mõnuga vigu taga otsida.

Antud juhul võib see küll olla tagantjärgi tarkus aga kui sa oleksid minu soovitused realiseerinud oleks radicenteriga jamad olemata olnud(kui tegu oli nii nagu siit läbi käinud koormuse probleem).

ajaxi loogikas on esimese asja tegmise korral annab server kasutajale palju on kogemust kokku, kogemust järgmisel levelil kokku(kogemust levelini arvutamiseks) ja siis info teate kuvamiseks(Teade sa valmistasid eseme x ja said 500 kogemust[nb siin on brauseril puudu vaid see viimane x, sest see ese x on brauserile juba teada]) ning hetke level
korduva puhul siis piisaks, brauserit informeerida uuest kogemus kokku arvust
Leveli saamisel anda järgmise leveli kogemus kokku, et selle lisandumisel brauser saaks aru, et level saadi.
Kui kuvada koguaeg infot, et liiva järgi siis see peaks olema muidugi iga päringu vastusega kaasas(vältimaks igasugu võrgu anomaaliaid ,et mul on ju piisavalt aga miks ütleb, et ma ei saa teha seda eset).

Linnupesad oma loogikas ei erine tegelt millegi poolest siin uue leveli teatest.

rollid jaotuksis:
brauser kasutajaliidesega tegelemine
veebiserver andmetöötlus ja kontrollib niipalju kui tema käes andmeid on, et kas saadetud andmed on okeid
andmebaas väljastab ja muudab andmeid ja teostab pisikesi arvutusi(optimeerida veebiserveri ja andmebaasi koormust ja võrguliiklust)

andmebaasi jaoks on funktsioon ja select lause ja siis update lause kaks täiesti eri asja.
Funktsioon see on tema enda asi ja selle üle on tal väga hea ülevaade(ta saab hoida selle jaoks valmis igasugu vajalikke füüsilise ja loogilisi täitmisplaane) ja lisaks on tal võimalik ise vaadata funktsiooni koodi ja näha selle võimalikke nüansse, mida ta select lause ja update puhul ei tea, et millest on tingitud, et mis sinna where sisse läheb

veebiserver võiks teavitada andmebaasi, kui saadi level
andmebaasiserver veendub, et eseme x tegemiseks vajalik materjal on olemas

andmebaasi funktsioone võiks olla nii vähe kui võimalik aga niipalju kui vaja.

funktsiooni sees ei toimuks midag a la if skill=kasitoo then uuenda kasitood else if skill=keemik then uuenda keemikut.
käsitöö funkstioon võtab sisse("palju kogemust annab","eseme id mida tehti","mitu puitu vajab",jne)

vastavat funktsiooni väljakutset võib veebiserver sessiooni küljes meeles hoida sest see ju sama eset tehes ei muutu.

Veebiserveri poolt võiks teha command factory mustriga.

Kogu see asi aitab optimeerida serverite tööd ja koodi hulka. Hiljem command factory mustiga tehes on uue skilli tegemine sisuliselt olematu vaev.

46Mäng maas - Page 2 Empty Re: Mäng maas Esm Märts 25, 2013 4:21 pm

Varvas Kand

Varvas Kand

Kanad paistavad juba...
Jälgime siis mitme tibusammu võrra täna asi edasi liigub. scratch scratch scratch

47Mäng maas - Page 2 Empty Re: Mäng maas Teis Märts 26, 2013 5:09 pm

Varvas Kand

Varvas Kand

Nonii, eile lõuna paiku tekkis juba kerge lootus et mäng hakkab tööle. Täna õhtuks pole aga ikka mäng veel saadaval. Tekib küsimus milles siis jälle probleem on või mille taga asi seisab? Jälle teenusepakkuja keerab jne? Mitu päeva asjaga veel aega läheb?


Tavai Urmas, alusta mängu tegemist. Siin ollakse tegemisega vist nii suures tupikus ja tõesti kopp ees juba sellest ootamisest. Ei saa valmis siis ei saa, kolime teise mängu.

48Mäng maas - Page 2 Empty Re: Mäng maas Teis Märts 26, 2013 7:52 pm

Martin Tamm



Keegi ei käsi sul siin oodata, tegele millegi muuga? Mängida saad nädala pärast ehk normaalselt alles.

Aga Urmasele soovin minagi omaltpoolt edu!

https://sulane24.forum.co.ee

49Mäng maas - Page 2 Empty Re: Mäng maas Teis Märts 26, 2013 8:00 pm

Varvas Kand

Varvas Kand

Oki, sorry et mäng meeldima hakkas ja tore et suutsid meelelahutust pakkuda mingiks ajaks. Aga jah, eks siis kolin mujale ja enam sulasega tegemist ei tee.

Lõppu lisaks veel sellise asja...
Saan aru et tegid mängu enese harimiseks või huvist programmeerimise õppimise vastu. Kuid sa oled mängu teinud avalikuks. Mäng kuulus aktiivsemate hulka. Peale Crime on väga vähestes mängudes tipptunnil 10 ja rohkem mängijaid sees. Võiks uhkust tunda selle üle. Mitmed mängijad on tellinud krediiti ja toetanud rahaliselt. Keemik ja aiandus nõuavad meeletut aega ja mida kauem mäng maas on seda rohkem aega kaotsi läheb. Oma aktiivsetele mängijatele võiks veidikene vastu tulla, jalad tagumiku alt välja võtta ning pisut kiiremini asjad korda teha. Siis poleks enam kellegi pahameelt vaja näha, kõik saaksid rahus oma tegemisi teha. Näha on et rahvas käib koguaeg närviliselt foorumist läbi, et mingit infot leida mängu kohta.

Hea vähemalt et rahvas sai mingisegi aja nüüd teada ja seda ma arvasingi et see kuu veel asjaga valmis ei jõuta.

50Mäng maas - Page 2 Empty Re: Mäng maas Kolm Märts 27, 2013 8:55 am

Urmas Tamm



Üldiselt tahaks teada täpselt mis toimub siin hetkel, et mille taga endiselt seisak on? Üldiselt veebilehtede kohta on see mäng praeguseks juba ammu lubamatult kaua maas olnud. Üldiselt peaks veebileht olema üleval vähemalt 99% summeeritult. Rikkuda seda eriti ei saa kuna see mõjub veebilehe enda mainele hävitavalt.
Praegu juba oleme seisus, et kui mäng üles tuleb on üleval küsimus millal järgmine kord mingi kuu või pikem aeg mäng maas on?

Hetkel tuleks paika juba panna konkreetne tähtaeg millal mäng normaalselt avatakse. See tähtaeg ei tohiks olla liiga kaugel. Aga samas on ka lubamatu seda tähtaega ületada. Maksimaalselt üks kaks korda pikendada.

Peale seda on ainus mõistlik tegu mängu sulgemine.

Kokkuvõttes võiks öelda, et hiljemalt Aprilli esimese nädala lõpuks peaks mäng taas üleval olema. Kui siis ikka ei ole siis tundub mulle igati mõistlik mäng sulgeda ja kui on soovi mänguga tegeleda siis alustada uue mänguga nii puhtalt lehelt kui võimalik(martini nimi toob paratamatult siiski sulast kaasa).
  • Ehk siis püstita konkreetne tähtaeg ja detailne ülevaade mis on tehtud ja mis tegemata
  • või teata loobumisest.

Valik on sinu.

Sponsored content



Tagasi üles  Teade [Lehekülg 2, lehekülgi kokku 3]

Mine lehele : Previous  1, 2, 3  Next

Similar topics

-

» Sulane hetkel maas
» Aus mäng

Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele